Tuesday, August 23, 2011

student UITM BODOH!!

hah baru-baru ni kecoh sal student kelar student
berita ni dah meluas la aku rasa even x semua kawan aku
tau lagi haha..kalau korang nk tau cerita lebih lanjut
boleh KLIK ZONE SINI!!
hah dah baca??
so korang tau la kes ni berlaku kat mana an
kat mana lagi balik-balik u aku jugak
jadi femes hehe..
tapi aku bukan la nk cerita lebih lanjut sal bende ni
walaupun aku tau bnyak gak info sal ni
maklum la "SENIOR" haha
so aku ada la anak buah gtau sal bende alah ni an..
walaupun aku tgh cuti sekarang nih..
tapi yg nak aku kongsi sekarang adalah
isu sal nih..

rasa mcm terancam n tk selamat la mcm nie
hah ungkapan nih kira ok lagi an..
baca plak nih..

ish3. teruk ngat aih budak tu :|

hah yg ni boleh dikategori ok la kan
biasa la dia bg pendapat ja an..
cebaca yang ni plak

Cara kau cakap macam semua ok>>>dah tu dia pergi kelar pasal hobi dia ke kelar leher rakan sebilik? Inilah masalah mentaliti pelajar Universiti Tolong Melayu (UiTM)....bodoh dan tak layak masuk universiti tapi sebab dasar kerajaan, dapat jugaklah masuk kan.
hah yang ni yang buat aku bengang
dia kata budak UITM ni
UNIVERSITI TOLONG MELAYU
"dah tu dia siap kata
budak uitm ni bodoh dan
tak layak masuk universiti
tapi sebab dasar kerajaan ja sebab tuh leh masuk"
apa kejadah la manusia jenis ni..
mak aiii rendah sangat ka iq budak UITM ni..
aku cam nak lempang ja..
pastu ada plak yg sokong tuh

Princess_lydia_sweet 10 jam lepas in reply to Insan
kesian btul semua bdk uitm bodoh.awk memang sangat pandai kan.

aku kalau diorang nak komen
nak kata budak tu jahat gila ka
budak tuh psyco ka
budak tuh memang nak mampos mati ka
aku x kisah sangat..
ni yg ikut sedap ja dia kata budak uitm
BODOH
bayangkan la uitm bukan satu la bai
banyak tau..berani-berani ja kata dak uitm bodoh
apa??ang ingat ang ABG LONG FADILL
 aku takut ka??

p/s: komen-komen diatas aku ambik kat sini ZONE PANAS!!


7 comments:

Lissa said...

pehhh.rasa tercabar sebagai pelajar uitm tahun akhir ni. huh!

Razil Tahir said...

dah pernah dengar dah orang dok ngata uitm bodoh la ape la...
mulut orang memang xleh nak tutup...
dorg cakap bukan atas hakikat tp atas ape yg dorang percaya...

kita as budak uitm nie cuma mampu buktikan yang dorang salah...
tue jer.... be cool beb! :)

faRHa@miSS Vio said...

bleh plak komen g2...ntah pape je...mentaliti 2...most of my frens bdak2 uitm ...smua excellence je...kerna nila setitik rosak susu sebelnga ...sbar je la...

cik kartun said...

sye bukn dak uitm..
tpi xptut la org luar kew, dlm kew ckp mcm uh..tmpat menuntut ilmu di slahkn..dpt name buruk.ermm

Syark said...

tuh sume tu yang verangan nak masuk uitm tapi tak layak kott..
lalalalalala~

'rudy Tensai' said...

aku pown uitm gak... buat derk je... yg penting kita buat keje kite sebagai student,,, balajar!! n blogging hahaha

cik kartun said...

salam aidilfitri..
sebelum balik kamp0ng tu meyh singgah cini dulu..
http://nurais-luahanhati.blogspot.com/2011/08/ingat-orang-tersayang.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...