Thursday, August 11, 2011

testing!!testing!!


























........
berjam gak la nak buat benda ni huhu
kalau senang comment la ea!!

11 comments:

Faizil Phyzeel said...

ok la tuh..

tp kamu wat camne?

nak gak wat..

hihihi ^^,

Wawazzup said...

faizil phyzeel:biasa ja tu
saya guna fhotoscape!!try la sya pn baru ja try ni..selamat mencuba!!

SITI MAWADAH said...

ok faseha najwa. bina satu untuk aku. macam yang ang penah buat dulu masa skul dulu. hahaha.. selamat mencuba.. aku tunggu neyh. ha

SITI MAWADAH said...

ang buat apa yang tak cantik??
aku simpan lagi kot yang hang lukis katum masa form 5 dulu tu. weyh nak jugak doodle tu. buat satu kakak :)

Wawazzup said...

wadah:ala aku baru ja try tuh heheh
lagipun still x dak warna tuh dalam proses mencuba ni..kalau ang nk boleh tapi lambat sikit la heheh

mira nordin said...

macam mana buat ni ?

Wawazzup said...

mira:guna photoscape tapi kalau nk letak warna guna photoshope..hehe

SITI MAWADAH said...

haha..ok aku tunggu. hadiah hari jadi :)

Wawazzup said...

wadah:amboeh hahah insyaallah kalau aku boleh buat aku buat kat ang k..

'mitchie' yusoff said...

suka ar ..
lau ada color lg ar cun...

Wawazzup said...

mitchie:tq bg komen..ye r ni baru testing..nanti aku letak yg colour plak ok!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...