Wednesday, August 17, 2011

KASUT PELIK TUAN DIA????

Salam ok aku ada masa lagi 15 minit
sebelum out g shopping raya
hehe..so aku buat entry ni tuk korang
KASUT PELIK TUAN DIA????
haha x da kena mengena ngn tuan kasut pn sebenarnya..
hah tgk la gambar kasut-kasut pelik ni..
ni menunjukkan tuan kasut ni agresif
siap bela tarantula lagi..
yg ni baru dikatakan "kaki main game" haha
yg ni tuan dia gerenti jenis pengotor!!
geli siot..
ni sempoi gak an!!
yg ni x tau nak cakap apa dah!!
orang gila pn x pkai rasanya..
hah sanggup ka korang pkai kasut cmni
tah berapa inci ni..
aku tabik springg lah sapa pkai kasut cmni
mesti yg jenis kedekut an sebab pa??
dah x yah beli seluar jimat kot!!!
comel kut..dah mcm zoo plak haha..
yg ni korang nilai sendiri la ek..
kreatif gila sapa yg buat nih!!
aku pn x tau apa motif dia buat kasut ni..
kalau pkai kasut cmni agak-agak korang  boleh 
 tahan bapa lama..
daun boleh jadi kasut tuh!!
....
ok yg ja kalau korang ada koleksi kasut
yg lagi pelik dari ni kongsi la ngn aku hehe..
chill!!

7 comments:

HK said...

haha...paling best selipar ikan tu..

Dalin said...

Dalin tau sape yang akan pakai! Lady Gaga! hehehe..

CaYe Cik iLa said...

hehehehe....nk slipar ikan tuh....comel....

akiso said...

jenuh la kasut camni. tp yang ade tarantula tu mmg coll.hahaha

FyzaLovato said...

nice entry. hehe :)
btw can't find ur follower site. xleh nak follow nape?

Wawazzup said...

hk:haha nak ka pakai geli kot..haha

dalin:haha betul3 dia ja yg sanggup kut..

cik ila:comel ka??kamoo lagi comel hehe

akiso:tu la jenuh noh gaga..

fyza:lorh kenapa x da??godek2 lagi k hehe

isyam mirah said...

ada ke org pkai kasut ni??..plik je..hohoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...