Wednesday, August 3, 2011

kuih-kuih!!

Assalammualaikum..
camna puasa huhu hari ni dah masuk
hari ke-2 kita berpuasa..
apa aktiviti korang bulan puasa ni??
aktiviti aku bulan puasa ni buat kuih raya
haha first time aku buat kuih raya sendiri wei...
sebenarnya aku just tolong maksu buat kuih raya
untuk dijual..
tapi bila dah selalu buat rasa raya ni mcm nak buat 
kuih raya sendiri la pulak..huhu
hope menjadi la kuih raya aku haha..

ni namanya biskut kristal
cantik x!!

yang ni plak biskut coklat kacang bebadam
perghhh panjang nya nama..

hah ni plak biskut jelly toll
nama bukan main lagi haha..

huhu cantik x?
nama dia ni biskut tat teratai
hahah secantik namanya..
..........
ada banyak lagi la kuih yg aku buat
saja ja x nak tunjuk semua haha
ada sedikit riak disitu..
astaga bulan puasa ni!!
terliur gak aku masa buat kuih-kuih ni
al maklumla bulan puasa
masa x puasa leh gak masuk mulut
heheheh
itu ja la entry untuk awal ramadhan ni
selamat berbuka!!
.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...