Tuesday, August 16, 2011

diet???

DIET 
mesti semua tau kan
apa yg dikatakan diet hehe..
terutamanya kaum mcm aku ni
lagi tepat pada kaum-kaum wanita
yg sedang bercintan-cintun..
perkataan diet tuh
memang ada la dalam kamus hidup diorang nih..
bg diorang diet nih tersangat la perlu
sebab katanya nak maintain kan bentuk badan..
mau x nya kalau badan x solid takut lak
bf-bf diorang cari lain..
heheh..
tapi aku nak gtau la an..artis-artis 
yg lawa-lawa n bentuk badan yg dah memang confirm
solid tu pn duk putus cinta la,gaduh la,n ada yg sampai bercerai..
bg aku kalau yg diet untuk 
jaga kesihatan or nak jaga
penampilan utuk lebih berkeyakinan
 tuh memang baik la an
tapi kalau untuk tujuan semata-mata 
sebab nak nampak cantik depan bf korang 
aku rasa buang masa ja,,
nak kongsi sikit nih..ada orng yg aku kenal an
dia terlalu la obses ngn diet ni an
sampai langsung x makan berhari-hari kot
pastu satu hari time dia keluar keta
tup-tup jatuh depan keta..pengsan
hah dah kena masuk hospital
x pasal2 an..
apa pn diet ni ada kebaikan nya
n ada keburukan nya..
nak diet boleh tapi ikut la
prosedur yg betul..
diet x semestinya
x makan kan.
tapi ni semua pendapat aku la kan..
kalau korang da pendapat lagi bernas
sila la koment yea!!
chill!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...