Wednesday, August 10, 2011

seram mehh!!

Salam
hari ni dah genap hari ke-10 kita berpuasa
setakat ni alhamdulillah 
x la mcm zaman-zaman bebudak dulu


asyik tgk jam ja,dalam hati
 "bila nak berbuka ni aisshh"
perkataan "AISSHH" tu keluar dari mulut aku
ni,dalam sepuluh kali sehari jugak la..
tu la zaman bebudak dulu
sekarang bila umur dah menjangkau 20an ni
malu la nk wat gitu!!
Uisshh..aku dah terpesong jauh ni
actually entry kali mcm seram sikit
heheh
.......
ceritanya pagi tadi la area-area kul 3 pagi
camtu..biasa la darah muda ni heheh
mana leh tidoq awal kan..
aku layan la fb sorang2 lam bilik
pagi tuh pulak nk dijadikan cerita ni lebih seram
hujan renyai-renyai la pulak..
adoyai..time tu aku ja yg x tidoq lagi
family aku yg len dah,semua dah terbongkang dah
huhu tetiba duk asyik layan fb,aku dengar???...hah!!
ni la klimaks nya
mesti korang tertnya-tnya an
aku dengar apa??
.......
cerita tamat disini esok aku sambung
hahah!!
x dak ehh aku cita la ni
alolo marah pulak MAK JEMAH ni..
ok kita sambung balik
tetiba aku dengar ada orang main gendang
hurm agak-agak la an kul 3 pagi
kalau ya pn nk gerak sahur x kan kul 3 pagi..
bak kata adik aku
"bukan masanya lagi ni nk bgun sahur!!''
tapi kalau memang niat orang tuh nk gerak 
orng-orng kampung aku tuh bgun sahur
memang aku tabik la..
tapi yg pelik nya tuh gendang tu bunyi sama mcm gendang
yg selalu kita dengar time tgk bola..
x kan gerak sahur cm gitu plak an..
dah mcm MALAYSIA VS ARSENAL ja..
.....
dengar punya dengar..
tetiba abg aku balik umah..
baru balik lepak la tuh..
baru ja aku nk tnya dia dengar dak bunyi gendang tuh
tetiba ja gendang tuh berhenti..
mak aiii makin seram la aku..
maknanya aku sorang ja la dengar..
banyangkan aku dengar bunyi tuh dalam 15 minit gak la
pastu abg aku balik tetiba stop!!
lepas tu aku terus la off fb terus tidoq..
aku terus x bgun sahur..
huhu..

3 comments:

Anonymous said...

eh, kedahan jugak eh? :)

Unknown said...

slamat berpuase

Wawazzup said...

dylla:yup2 kedah la..proud to be kedah hehe
mohamad rafi:selamat berpuasa gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...