Saturday, August 20, 2011

ACHIK dalam kenangan!!

huhu x da apa yg nak aku
cerita hari ni...walaupun aku ni x berapa suka kucing
tapi aku still sedih kucing adik aku mati hari ni
huhu 'teriak' gak la dalam x suka pun
huhu ya la lama kut adik aku bela
aku dah mula sayang 'achik'.. tu la
nama yg adik aku selalu panggil kucing tu
sedih gak bila tgk gambar-gambar dia

ni gambar last dia
8/8/2011 ritu..
dalam kenangan 'ACHIK'..

10 comments:

PemilikMataCoklat said...

comeynye kucim=))

Qi Naqia said...

cian nyee.. saya suka kucing. comel achik ye :)

hana szied said...

i love cat !

Wawazzup said...

huhu sedih..

My Name is AJ said...

awat2...dy lari dari rumah ke? sabar er :)

Pojiekyra said...

alolo ciannyer..kcing mati ea ...xpew..kucing mati terus mask syurga :)....

folo u :)

Muiz Ilusinasi said...

huhu sma mcm kucing sy..T_T

azam said...

wow...cantik

mr.kylephytrie said...

kucing tu sakit ke??
kucing saya pun baru je mati kerana FIP!!! huhu...

Wawazzup said...

tak sakit tah tetiba ja mati kena racun kot.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...