Tuesday, September 6, 2011

akibat buat entry pasal kawan bek!!

Assalammualaikum
hah entry nih sambungan dari entry lepas
sapa yg belum baca klik
disebabkan aku buat entry tuh
kawan aku dah mengamuk
ya la dah buat entry sal dia tanpa
pengetahuan dia..
bukan aku x mau gtau tapi niat dihati
nak gtau malam tuh..
tetiba dia msg aku petang tuh..
dia dah tau aku buat cerita sal dia
dammm nasib bek hantar msg ja
kalau dia call x terangkat aku
.......
sebagai balasan aku kena buat doodle nih
tuk dia..huh
penat tau buat doodle nih dah la baru belajaq
buat benda nih.hehe SORYYY WEIDA!!
ni doodle colour aku yg first
.......
apa pun aku nak ucap trimas kepada
sebab telah memperkenalkan aku dengan
blog nih
dari belog nih la aku belajar banyak benda
sal doodle nih..kalau korang nak belajar
leh la follow beliau..dia pun ada komen 
 kat entry aku second doodle
hah terharu la gak otai komen an hehe

10 comments:

Queenara said...

lawa ler doodle nih . agak agak kalau nak request leh dpt x ? heheheheh juz kiddin ^___^

eqbalzack said...

salam,
maaf abg eq lewat singgah blog ni.
doodle ni dah jadi trend kat blog skrg ye...menarik!

cik kartun said...

cute doodle uh..^_^

Wawazzup said...

aishah amira: hehe saya pun baru belajar buat pun biasa2 ja..tapi kalau aishah nak insyaallah boleh hehe

abg eq:tq mai melawat blog saya nih..blog biasa2 ja..terharu ehh

cik kartun:kamoo lagi cute ehh hehe

yaya | mohd said...

waaaa..da pndai buat doodlee.terbaik!!bgus2..troskan usha :)

Wawazzup said...

yaya:hehe biasa-biasa ja..tq support

Shafiq Hashim said...

Canyik Doodle Tu, Nk Stu..

Wawazzup said...

shafiq:hurm doodle tuk laki still dalam proses belajar lagi hehe..tq komen

Unknown said...

doodle doodle~

weida muhsin said...

mekk..trima kaseh bnyk2..gagaga~~ aku bnyk2 ska larr..hoho. SAYUNK ANG <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...