Sunday, September 4, 2011

kawan baik aku beraya kat penjara??

hep hep hep
apa korang rasa tetiba dapat tau kawan bek korang beraya
kat penjara a.k.a bilik besi
ouww..
mesti korang tetiba jadi blurr
pastu timbul banyak persoalan
ala mcm lirik lagu "CINTA MUKA BUKU" tuh
"banyak persoalan yang berada di minda"
      "banyak tanda tanya dan juga kata kerja"       
hah sama la mcm aku
rasa macam-macam nak tanya an
kenapa sampai raya kat penjara??
ko dah buat apa sampai masuk penjara nih??
sapa ja datang melawat ko kat penjara??
apa perasaan ko bila raya kat penjara nih??
tapi sebagai kawan rapat x sanggup aku rasa
nak tanya semua soalan tuh kat dia..
.........
huhu tetiba rasa sayu pulak bila dia kata
"teringin nak beraya kat kampung macam ang"
bila kawan bek kita cakap macam tuh
perghhh rasa nak nangis ja
tapi aku still berlagak cool
macam biasa la riak tuh mesti ada
......
dengan selamba aku cakap
"ang patut bangga,bukan semua orang dapat beraya kat penjara"
dia pun jawap
"pungkok ang!!aku dah borink raya kat penjara nih"
"tiap-taip taun aku beraya kat sini"
aku apa lagi
gelak tahap gambit la aishh tahap gaban la
haha "kontoversi" plak nanti 




P/S:kawan aku beraya kat penjara sebab ayah dia kerja situ hahah

                                            

6 comments:

idzanfashila said...

kih3~!
br t'tnye2, slh ape.
adehh!

Anonymous said...

woiii..unta toi ang ni seha..haishhh ! grrrr -.-'

yaya | mohd said...

laaaa.ingatkn dye kne msuk pnjra..
cuak je..
ehee..slmt ari rayer awk :)

SITI MAWADAH said...

aku baru bajet nak tanya sapa kawan ang tu.. sedih ja nak share.. sekali hampeh tak kena gaya

fa said...

hahahah..fa habis feeling lagi baca
rupanya tipu..aiyaaa

Wawazzup said...

idzanfashila:heheh tanya la x pa ehh hahah

yaya:selamat hari raya gak

wadah:haha mesti cuak an

fa:haha tetipu!!selamat hari raya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...