Thursday, December 13, 2012

Seoul Garden!!

Assalammualaikum..
hah malam ni nak share pasal SEOUL GARDEN
 hermm sapa pernah makan kat sini??
cepat goyang lutut!!
haha..
aritu aku ngn housemate p la makan kat seoul garden ni
nak gak la try kan sebab ramai kata 
sedap nak mampuih!!
haha 
ketinggalan kan aku..nak buat cmna
kena kumpul duit lu baru leh p..kalau student cm aku ni
kira mahal la kan..
tapi bukan nak kata la memang perghhh dia punya sedap
sampai tapau bawak balik laa
haha ada aku kesah depa nak kata pa pun haha

kami p seoul garden kat GURNEY PLAZA PENANG

ni paling aku suka ikan dia
perghh isi dia lembut bak ang..

daging 

benda panjang ni nama pa tah
ROY yang ambik..dia sorang ja makan hat len x lalu

penuh meja..baru 3 orang p..aishh melantak sakan

ni baru first round ambik..
berapa round kami ulang ambik pun x tau
sedap sangat..

ais kacang buatan ROY haha

dengaq bunyi minyak percik time bakaq daging ni
pakat duk telan ayaq liuq..

bau pun dah terangkat..makan pa tah lagi

yang ni antara yg last la..hat pederaih banyak dah

makan sampai x panggung pala la

ni antara menu dia aku ambik kat POK CIK GOOGLE ja nih
sampai 3 jam la kami bertapa dalam tu..
nak habaq sedap nya pasai..hahah
sapa2 yg tak try lagi tu p la try
x rugi berbaloi la..
ALhamdullilah dapat makan semua ni
rezeki..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...