Sunday, December 9, 2012

2 weeks before final sem 5!!

wala wala Assalammualaikum...
rasa baru semalam aku update cerita pasal 
sekarang dah akhir sem 5 aku..
guess what?? yeahh tinggal lagi 2 minggu aku nak tamat kan sem 5
tah...nak kata best mcm sedih, nak kata sedih sangat pn x jugak,
tapi yg pastinya sekarang memang sesuai rasanya kalau aku kata
AKU STRESSS!!
haha tediaa kaler merah bak ang..
memang x menang tangan la kan, dalam dua minggu masa-masa
terakhir aku kat MERBOK ni, sepatutnya aku luangkan
menikmati suasana kat sini dengan tenang..
lahaii tapi bapak banyak gila keja nak kena tanggung
dalam masa 2 minggu ni..
time2 ni laa nak p trip la, report la, present la, marketing plan sampai 2
report tuh...lahaaaiii nasib2..tahap meroyan dah aku..
tapi x pa ni la sem akhir aku nak rasa mcm ni..
lepas ni dah x dak dah aihh
dah x dak nak kena ngadap buku tebai2 mcm ni ha

tiap2 sem kena ngadap buku tebai2 mcm ni...
baru degree kalau sambung master
ohoiii..

ha lupa nak share gambaq2 housemate aku sem ni kan
so sem ni kami berlima weee
tiap2 hari heaven..x kira masa kerja buat lawak depa nih..
nanti mesti rindu hampa aihh
rindu nak bergelak..walaupun time sekarang semua stress
nak tunggu habis 2 minggu ni..

ni baru habis kelas..kami tahan sorang budak junior
suh tolong ambik gambaq..laki plak tu
dia ikut ja maklum la senioritaa yg suh haha..
ni gambaq terbaru kat AMANJAYA MALL
muka semua tahap nak kena sorong bantai ja ni
sebab baru balik kelas..ngantuk!!
ni sebelum masuk kelass..
hari ni depa semua arabian sikit haha
mai mana tau..aku ja dak wee
hah ni la housemate baru sem ni..
kami panggil dia KAK FARRA ja..
dah la lawa pandai plak tu huiii untung la pakwe dia!!



niat di hati nak update banyak2 sem 5 nih..
tapi apa kan daya x dak masa hampau tau dak
ni pun kena stay up 2 3 pagi baru leh update..tu pun satu post 
huuuuuu..ok la semua dah tidoq tu..aku pn nak masuk beradu
in shaa Allah esok lusa aku update lagi..




 




1 comment:

OmmaWany said...

serously zmn blajar y paling best! nnti rindu nk bz, buat assignment, lepaking ngn kwn...omg...cant wait!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...